Klachtenregeling

Wij doen ons uiterste best om de behandeling en het contact zo vlot en prettig mogelijk te laten verlopen. Toch kan het gebeuren dat je een klacht hebt over de behandeling van een van onze fysiotherapeuten. Een andere mogelijkheid is dat je ontevreden bent over de manier waarop onze fysiotherapeut met jou omgaat. Dan is het goed om je klacht kenbaar te maken. Niet alleen voor jezelf, maar ook voor de kwaliteit van de fysiotherapie.

In gesprek met de fysiotherapeut

Ben je niet tevreden, dan hopen wij dat je ons daarop zal aanspreken. Betreft het een klacht over de behandeling, kan kun je dit het best direct met je behandelaar bespreken. Ook kun je contact opnemen met (een andere medewerker van) de praktijk voor bemiddeling. Voor advies over de aanpak van het gesprek kunt je terecht bij patiëntenorganisatie zoals Zorgbelang. Daar kun je ook een probleem melden in plaats van een klacht in te dienen.

Waar kunt je terecht met een klacht?

Als een gesprek met onze praktijk niet naar tevredenheid leidt, dan kun je met een klacht terecht bij het KNGF. Hoe de klachtenregeling werkt, lees je op de website.

Voor het laatst bijgewerkt op: 22 maart 2018 door: Rob
Stuur een bericht. We nemen we zo spoedig mogelijk contact op.




Uw naam (verplicht)

Uw email (verplicht)

Onderwerp

Uw bericht